Frågor!

VEM

Vem är i rummet med dig? jag, forever alone
Vem fick du senaste sms av? Jonathan

Vem tänker du på nu? ingen speciell

Vem pratade du senast i telefon med? Julia
Vems hus var du senast i? Förutom mitt, nordstan om det räknas? haha

Vem önskar du var med dig nu? han..

Vem är din favoritsläkting? mormor ♥


VAR

Var är din mobiltelefon? Brevid mig, broes you know

Var handlar du mest? Chelsea

Var fick du tag på tröjan du har på dig? En kompis named Sofia

Var åkte du senast bil? öh.. haha fan va längesen det va jag åkte bil! :o men typ mamma för någon vecka sedan xdxd


VAD

Vad åt du senast? pastasås yueck!

Vad drack du senast? mjölk, det ger vita tänder hehehehe

Vad är det för färg på dina byxor? svart

Vad är den närmaste saken som är blå? mitt täcke

Vad har du på fötterna? tofflor haha love

Vad är din favorit färg? svart och vit, så simpelt

Vilken film såg du senast? 18 year old virgin

Vad hör du just nu? tv-ljud


HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? haha men ja

Hånglat på en bio? nej :''''''')

Hånglat i skogen? nej haha

Sovit naken? jadå

Målat om ditt rum? yesbox

Dansat framför en spegel? duuuh

Fått hicka? haha hickan älskar mig

Dumpat någon? ja

Stulit pengar från en kompis? haha wtf nej

Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nee mamma lärde mig att inte åka med främlingar :')

Varit i slagsmål? si oui yes

Haft känslor för någon som inte känt desamma? har jag väl

Hånglat med en främling? haha m

Älskar eller saknar någon nu? yes both


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0