Massa frågor!

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel ? ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Vet inte, det verkar så ytligt
Hur många har du varit kär i? Har haft en hel del crush på människor men har nog aldrig riktigt varit kär.
Är du kär just nu? nej
- Tio frågor om dig själv


Namn? Klara isabel pihlajärvi
När fyller du år ? 5 augusti
Några piercingar? öronen - dem vanliga ,helix och tragus sen naveln
Vad har du på dig just nu? Myskläder,mjukisbyxor och tröja
Vilken årstid är bäst? sommar helt klart
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sova länge! Utan att ngn kan säga ngt annat haha
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mest, mina tänder haha inte många som får fina tänder men mina är faktiskt helt okej, har aldrig haft hål och dem håller sig vita haha
Vad är du bra på? Dansa,sjunga e väl det jag är bäst på sen finns det en hel del annat
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj, nära och kära helt enkelt
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Beror på, ibland så ba nej haha men jag vet inte
- 6 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Absolut ingen
Vem är den roligaste av dina vänner? Amanda Aronsson
Vem är snyggast av dina vänner? Alla mina vänner e snygga på sitt sätt
Vem är mest partyprisse? Amanda heeh
Vem är den du helst har filmkväll med? Julia
Vem av dina vänner är mest "evil"? En hel del haha
- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Pappa
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
Vem är farligast i din familj? Jag
Vem ser roligast ut i din familj? Haha vettefan
Vem är coolast? MOI
Har ni något husdjur? Yes, hund
Mest gemensamt med? Pappa
Underhållningen? Jag haha
Sover du oftast med? Ingen
Roligaste kvällen med familjen? Utomlandskvällar brukar vara bäst
10 frågor om idag
Vad har du gjort? Skola, sovit färgat håret och pluggat
Vad ska du göra nu? Gå och lägga mig
Har du gjort något dåligt idag? Nja
Vad har du ätit idag ? Massa skit haha
Har du duschat idag? Yes
trött nu? Alltid trött
Vad händer i morgon? Skola,sen bio med alla assistenter
Går du i skolan? ja
Har du varit i skolan idag? Ja
- ANNAT
Hur mår du just nu? Helt okej
Har du piercat dig? Ja, 5ggr bara
Är du hungrig nu? Nej
Vad är klockan nu just nu? 22.56
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook,blogg.se
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Random nummer
Vem ringde du senast? Julia
Vem sms:a till dig senast? Niklas
Vem sms:a du till senast? Jonathan
-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? typ 1 timme sedan
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Typ 1 sen
- ÖVRIGT
Gillar du punk? Vissa punklåtar
Har du sminkat dig idag? yes
- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Japp
Vilket är ditt favoritband/artist? Oherre,eminem min kung sen sjukt massa andra
Vad gillar du för musik? Hiphop,rap,rnb,partylåtar,hardstyle,rock,soul osvosv
- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Ja
Har du fler än 3 jeans? Ja
Har du fler än 5 tröjor? Ohyes
- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? jaajamensan
Använder du ögonskugga? Nej
Använder du kajal? Nej
Använder du hårspray? Sällan
Använder du parfym? Daah haha
Använder du läppglans/läppstift? Nej
Använder du brunkräm? Foundation?
Använder du rouge? Nej solpuder ist
Uppsatt hår eller hängande? Both
Plattar/lockar du håret varje dag? Plattar
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nej haha
KÄRLEK
Är du kär just nu? Nej
Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? nej
Är du romantisk? Jag kan om jag vill :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Inte vad jag vet
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Båda
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Typ dagis?
Vem sov du senast bredvid? Juliette
Är du intresserad av någon nu? Självklart
Vad gillar du för stil hos killen? Utseende, typ keps hehe,diamantörhänge,brun,lite utländsk typ helst,fina ögon,normallång,badboy
Är någon kär i dig just nu? Det skriver jag inte här det vore elakt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0