Massor av frågor

1. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? - Haha göra massa saker som tjejer inte gör

2. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Vara glad men djup, inte vara för klängig vilket många lätt blir, det är bättre om jag får jaga dig men jag vill inte heller känna mig som en i mängden!

3. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - beyonce body to die for

4. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Oliwer celec

5. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - Oj haha vet inte än, är ingen planerare

6. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Villa/lägenhet det beror på hur man ser det

7. En dag du aldrig glömmer - 14 juni 2010

8. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - iphone

9. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - Överraskningar,vänner och musik

10. Bästa boken du läst? - Brevvännen och ta på mig

11. Turnummer? - 19

12. Vad har du för betyg i skolan? - sämst

13. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - pluggar!

14. Hur många barn vill du ha? - 1 eller 3 eller inga alls

15. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Ja

16. Vilka länder har du besökt? - Spanien,Grekland,Italien,Danmark och Finland

17. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - orättvisa, en hel del tjejer och svikare/backstabbers

18. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Brad Pitt

19. Hur stor garderob har du? - vill ha större

20. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - 5 augusti, lejon

21. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - stolta över sin kropp

22. Film hemma eller bio? - Båda

23. Vem är ditt senaste sms ifrån? - Mange

24. Vem ringde du sist? - Mamma

25. Hur är ditt humör just nu? - Deprimerad och hatar livet

26. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - Hyn och min näsa

27. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - ne

28. Är utseende viktigt för dig? - på mig själv,ja tyvärr på andra, ja men vissa har en sån personlighet att det inte spelar någon roll

29. Hur många konserter har du varit på? - inte såna riktiga med typ biljett osv men typ chris medina, kapten röd, mohombi, Ulrik munther

30. Något du inte kan leva utan? - Killar <3<3<3 och nya människor och mina vänner

31. Nämn en låt som betyder mycket för dig. - Kelly clarkson - beacuse of you, Christina aguliera - hurt&beautiful, chris medina - what are words, medina - blod e blod

32. Vilken årstid är bäst? - Sommar!

33. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Jaman

34. Vad tycker du om adoption? - (Y)

35. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - nasty men jag kommer inte hamna där så jag bryr mig inte

36. Vem vet allt om dig? - Verkligen ingen

37. Vad gillar du för musik? - Typ all förutom dansband och svensk skit

38. Vilken är din favorit genre i filmer? - komedi typ och drama

39. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Jennifer Lopez! Och någon annan som jag inte vet vad hon heter

40. Nämn några saker inte många vet om dig. - Jag är INTE från typ montenegro hållet haha många frågar det, jag e halv finsk och svensk, jag är blyg men kan bli helt annorlunda i vissa situationer, jag är brutal haha, ärlig, Jag gillar inte tjejer, är spontan


Btw detta inlägget blir säkert väldigt fult men aja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0