Mindfuck

Jag ångrar allt
- jag ångrar inte ett piss

Jag älskar dig
- jag hatar dig

Kan vi börja om?
- dra åt helvete

Har vi en chans till?
- du har bränt alla broar

Men jag saknar dig
- det skulle du tänkt på innan

Du betyder fortfarande för mig
- det trodde jag också tills jag insåg vem du va

Men jag är inte sån längre
- du är fortfarande en svikare i mina ögon

Alla gör misstag
- jag vet, du är ett av dem

Men tänk på alla minnen
- tänk på allt du förstört

Jag skulle aldrig sagt det jag sa
- men det gjorde du och det sårar än idag

Men vi glömmer det
- jag försöker glömma dig

Jag vill bara få hålla om dig
- jag vill slå dig

Jag vill berätta vad du betyder för mig
- ändå vill jag skrika sårande ord efter dig

Jag vill pussa dig och ge dig kärlek
- jag vill spotta på dig och hata dig

Jag vill säga att det ordnar sig och allt blir bra
- inget blir någonsin desamma


Jag vill gråta i din famn
Minnas hur allt va
Skratta åt minnen
Komma på hur löjligt allt är och bara glömma allt men jag vet att det inte funkar för alla vill olika.
Tyvärr vill jag kämpa men jag vet att jag bara kommer bli sårad. Det gör ont.
Men jag vet av erfarenhet att tiden läker alla sår, jag har fått nya vänner som jag bara kunde drömma om att få innan och det gör mig så lycklig, jag kan få ett helt nytt liv, men vågar jag ta steget? Jag vet inte om jag kommer klara det. Men jag kör på så får vi se vart jag hamnar.

~ Allting händer för en anledning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0