Svar från frågestunden del 1/2

Nu kommer lite svar på frågestunden 1/2 alltså kommer det en till,

tror det blir ett videoinlägg för det är en sak jag vill förklara i det. Men nuså!
P.s fortsätt ställa frågor, det kan ni kommentera på detta.

Hur gammal är du?
Jag är 15 år och 4 månader ;);)

Vilka umgås du med?

Jag umgås med vilka som faller in men sen har man ju nära vänner också och det är Julia och Amanda tror jag, sen har jag andra nära också

Du har ett ovanligt efter namn var kommer du ifrån?

Haha ee jag kommer från sverige men min pappa är finsk och flyttade till Sverige när han va typ 7 då han bodde i tensta

Vad bor du ?

Landvetter utanför göteborg

Favorit artist?

Eminem, helt klart sen lyssnar jag på massa annat också! ;p


Kommentarer
Postat av: Hanna Nyberg

sv: hahaha ja det är du å cissi! kommer till å med ihåg när vi tog dom bilderna faktiskt..! :D

2011-12-01 @ 19:46:40
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0