20 saker

20 saker ni kanske inte visste om mig.
1. Jag och Shakira har samma mellannamn = isabel
2. Blogga är tråkigt men jag gör det ändå
3. Jag är ett städfreak, kan inte ha det stökigt osv då börjar jag bara städa
4. Jag lyssnar på musik iprincip hela tiden
5. Jag har nästan alltid ett tuggummi i munnen
6. Mina föräldrar är sambos
7. Jag har alltid svarta jeans
8. När jag blir stor (haha) ska jag inte bo i sverige
9. Jag ska kanske till Spanien med Julia nästa år
10. Jag hatar en tjej galet mycket just nu
11. Jag är mizzunderstood
12. Jag är född 22.22
13. Jag är halvfinsk (NÖHÖ)
14. Jag upptäcke en kusin häromdagen
15. Jag är 163 cm kort
16. Jag vill ha nya vänner!!
17. Jag gillar mig själv
18. Jag har breeeed musiksmak gillar typ allt från hardstyle-punk-pop-hiphop-svensk rap
19. Jag har en bratzvägg i mitt rum haha
20. Idag köpte jag en ny jacka <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0