Om mig

Om dig:
Fullständigt namn? - klara isabel pihlajärvi, vill/ska dock lägga till grace/destiny/demrican
Födelsedatum? - 5 augusti 1996 ~ 15 år
Intressen? - vänner,data,tv,socialt,vara ute hehe
Vänner? - har en hel del vänner men mina närmsta är Julia,Erica och Linnea
Stad? - Göteborg
Längd? - 163 kortis.
Bakgrund? - menas? Typ halvfinsk och svensk haha

Antingen eller:
singel/upptagen? - Båda
många vänner/få nära vänner? - få nära
hemmakväll/utekväll? - båda
svart/vit? - svart oooch vit :D
Cola/fanta? - COLA

Ideal killen för dig:
Brunt hår/blondt? - brunt, om blond så måste han va speciell
Brunögd/blåögd? - blåögd men det spelar ingen roll
Svensk/utländsk? - ursprung från utlandet iaf
Lång/kort? - mellan, typ 170-175 för jag e kort hehe
Långt/kort hår? - gillar inte nyklippta killar eller aa det är inte så snyggt;) men inte heller för långt hår så typ mellan

Valfri fråga:
Vad är kärlek för dig? - kärlek för mig är en kille som är ens bästa vän,som finns där och bryr sig. Man ska kunna ha kul tillsammans och kunna vara sig själv, kärlek är lycka men man har sina up's and downs men då gäller det att hålla ihop. En kille som gillar allt med en och hittar rätt i ens fel och uppmuntrar en, någon som håller en på banan. Det är kärlek för mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0